Thursday, March 18, 2010

DAN FÖRE DAN


Då satt man här på sitt hotellrum i Leipzig. Som ni ser har jag slagit upp min laptop och tittar igenom sånt jag missat. Andra bloggar bland annat. Jag har pratat med Robert Labs på telefon och vi ska mötas upp utanför mässan imorgon. Nu gäller det att mina förberedelser bär frukt. Heja Heja! Hade för övrigt en grymt hackig videochatt med Guillaume som är så fin och tar bra hand om vovvarna nu när jag är borta. Nu ska jag gå och lägga mig innan jag får hemlängtan ;__;

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. For anyone who wonders, she is with Robert Labs right now and will go to a Tokyo Pop meeting very soon!

    So much pressure!

    ReplyDelete
  3. Svar: Åh, tack så jättemycket! Det där var verkligen till jättestor hjälp! Jag uppskattar det verkligen. Du förstår inte hur lycklig jag är nu! Haha.

    ReplyDelete
  4. Hej :) Kikade bara in förbi och tänkta lämna ett litet fotspår ^^

    ReplyDelete
  5. Svar: Jag har faktiskt inte bestämt mig än! Haha. Men jag tror nog att jag ska vara "Vanlig" första dagen, Kigurumi andra dagen, och Kogal sista dagen! (Eller Vanlig första dagen och Kogal sista dagen!) Hahaha, det är sjukt svårt att bestämma sig!

    ReplyDelete

Välkommen att kommentera eller fråga någonting ❤